تلفن      : ۲۲۲۷۱۲۷۶
درمواقع اورژانس:  09197801520
info@drhajiseyednasir.com

به علت شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی فقط برای بیماران قبلی مطب و درمان درحد اورژانس انجام میشود.

سفید کردن دندان ها، بهبود حساسیت دندان ها، جراحی لثه و برش بافت نرم بدون خونریزی همراه با التهاب و درد کمتر و ترمیم سریعتر، ضدعفونی کردن کانال در درمان ریشه، حذف کبودی های لثه، ضدعفونی کردن و بهبود عفونت های ایمپلنت و ضدعفونی کردن پاکت پریودنتال از مهمترین کاربردهای لیزر در دندانپزشکی میباشد.

سفید کردن دندان ها:

استفاده از لیزر سبب کوتاه تر شدن زمان لازم برای سفید کردن دندان ها (بلیچینگ) در مطب شده،تاثیر مواد بلیچینگ را بیشتر کرده و حساسیت ناشی از مواد سفیدکننده را بشدت کاهش میدهد.البته لازم به توضیح است که خود لیزر هیچگونه خاصیت سفید کنندگی ندارد بلکه سرعت فعال شدن ژل سفیدکننده را به وضوح افزایش میدهد.

کاهش حساسیت دندانی:

گاه دندان های سالم و بدون هیچگونه پوسیدگی، نسبت به آب سرد و گرم و حتی در موارد شدید به جریان هوا حساس هستند.اغلب علت این حساسیت تحلیل لثه و عریان شدن بخش ریشه دندان میباشد.در این موارد یکی از موثرترین روش های درمانی استفاده از تابش لیزر با توان کم، در طی دو تا سه جلسه به فاصله دو هفته، میباشد.

جراحی لثه:

در جراحی های بافت نرم که با استفاده از لیزر انجام میشود خونریزی، درد و تورم بسیار کمتر از روش های معمول است.به علاوه روند بهبود زخم سریعتر انجام میشود.همچنین لیزر با فعال کردن سیستم ایمنی امکان عفونت بعد از جراحی را کاهش میدهد.

درمان ریشه:

از لیزر کم توان برای استریل کردن کانال دندان استفاده میشود.اینکار سبب افزایش شانس موفقیت درمان ریشه و ماندگاری دندان خواهد شد.

ارتودنسی نامرئی

نمونه بیماران درمان شده با ارتودنسی نامرئی